FAQ

Hoe moet ik mijn bestanden aanleveren?

Dit verschilt per “type” envelop. Meer informatie over dit onderwerp kunt u vinden op de pagina Aanleverspecificaties.

Welke betaalmethoden zijn er beschikbaar.

Op Enveloppen.nl zijn de volgende betaalmethoden beschikbaar.

IDeal
PayPal
AfterPay

klik op de betaalmethode om meer informatie over de betaalmethode te zien.

Ik ben een wederverkoper. Hoe kan ik mijzelf aanmelden voor het wederverkopers programma?

Meer informatie over het wederverkopers programma vindt u op de volgende pagina: Wederverkopersprogramma. Hier kunt u zichzelf ook aanmelden via het getoonde formulier.

Waar vind ik de algemene voorwaarden?

De algemene voorwaarden vindt u hier: Voorwaarden

Ik heb een klacht. Wat kan ik nu doen?

We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@enveloppen.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Wat is de garantie?

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Heeft u een andere vraag?

Vul dan het onderstaande formulier in en wij nemen z.s.m. contact met u op.